JellyPages.com

Thursday 21 February 2013

KRIM KECANTIKAN AYU SEJUK ^^




                                       



pada sapa2 yg ada TANDA-TANDA HITAM BEKAS JERAWAT dan juga JERAGAT kat muka digalakkan pakai AYU SEJUK sbb sengkuang yang ada dalam AYU SEJUK sememangnya dirumuskan khas untuk menghilangkan tanda-tanda hitam dimuka. 
Caranya- pakai ayu sejuk macam masker sepanjang malam dan cuci pada esok harinya. Muka akan kelihatan lebih cerah dan bersih Sapa2 yg byk JERAWAT digalakan pakai Ayu Sejuk sebab 90% customer sy yang ada JERAWAT mengakui Ayu Sejuk berkesan dalam memhapus dan mematikan JERAWAT, dgn syarat..berdoa dan istiqamah pakai Ayu Sejuk..harga yg sangat-sangat mampu utk dibeli. 
No. Pendaftaran Kementerian Kesihatan Malaysia (KKM) NOT 110200825K 

                               



HARGA SEMENANJUNG 
1 tiub RM20
 2 tiub RM40 
3 tiub RM50 

 HARGA SABAH SARAWAK 
1 tiub RM20 
2 tiub RM40 
3 tiub RM50

                               


Ayu Sejuk bagus untuk ✿ KULIT BERMINYAK ✿ PANAU ✿ CERAHKAN KULIT ✿ JERAWAT & JERAWAT MATI ✿ BINTIK-BINTIK HITAM ✿JERAGAT ✿ SUN BURN ✿ PARUT HITAM ✿ GELAP & KUSAM ✿ RUAM PD BAYI ✿ KULIT MENGELUPAS ✿ MENGHALUSKAN KULIT ✿ GIGITAN NYAMUK BERMINAT SMS 0125396948

                                 


TESTIMONI DARI PEGUNA AYU SEJUK ! :)

                

                        
                   

                              

MAHUKAN WAJAH SEPERTI DI ATAS ? :D APA TUNGGU LAGI.JOM CUBA.PRODUK AYU SEJUK.PASTI ANDA BERPUAS HATI.BERMINAT 0125396948.BELI SECARA BORONG ADA HARGA MENARIK DISEDIAKAN ! :)


No comments:

Post a Comment